Spring naar inhoud

Foto

Nest Learning thermostaat voor bestaande klant

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp

#1 Marcel Beek

Marcel Beek

Lid

• Leden
  • PipPip
  • 2 berichten

Geplaatst 25 January 2016 - 13:01

Ik heb onlangs mijn contract vernieuwd/gewijzigd naar Zeker Dalen voor 5 jaar.

Ik wil in de toekomst verder met zaken als een e-thermostaat of Nest learning en een pakket zoals Philips Hue.

Graag zou ik dan ook vernemen of dit voor mijn ook beschikbaar is aangezien mijn contract bij Essent sowieso

nog 5 jaar loopt.

Marcel Beek

#2 Angelique (Essent)

Angelique (Essent)

Moderator

• Moderators
  • 294 berichten

Geplaatst 25 January 2016 - 15:27

Beste Marcel,

Als je onlangs je overeenkomst hebt aangepast naar een 5 jarige Zeker Dalen overeenkomst dan kunnen wij dit helaas niet meer wijzigen naar een overeenkomst met een Nest.

Wel kun je uiteraard de Nest zelf aanschaffen via onze webshop.

Groet, Angelique

#3 Marcel Beek

Marcel Beek

Lid

• Leden
  • PipPip
  • 2 berichten

Geplaatst 25 January 2016 - 15:48

Beste Marcel,

Als je onlangs je overeenkomst hebt aangepast naar een 5 jarige Zeker Dalen overeenkomst dan kunnen wij dit helaas niet meer wijzigen naar een overeenkomst met een Nest.

Wel kun je uiteraard de Nest zelf aanschaffen via onze webshop.

Groet, Angelique

Best Angelique,

Het is ook helemaal niet aangeboden door Essent toen jullie zelf met het voorstel kwamen om Zeker Dalen voor 5 jaar aan te bieden. en dat maakt me zeer teleurgesteld, niet allen over Essent maar ook andere Dienstverleners.

Jullie doen alles voor nieuwe klanten maar bieden dit soort dingen niet aan voor vaste klanten. (ja volle pond betalen)

Ik kan je nu al meegeven dat ik aan het einde van de 5 jaar Zeker Dalen, Zeker Verdwijnen ga toepassen want als vaste klant wordt je niet gewaardeerd en

dat is niet alleen bij Essent (bijv. ook bij Telecom aanbieders)

groet,

Marcel Beek

#4 Peter van Ineveld

Peter van Ineveld

Lid

• Leden
  • PipPip
  • 1 berichten

Geplaatst 13 December 2016 - 14:29

Met Marcel Beek ben ik het helemaal eens. In november 2015 contract zeker dalen groene stroom en gas afgesloten, maar geen enkel bericht gehad over NEST. Nu krijgen alle nieuwe klanten bij 3 jaar een nest goedkoop € 25,00. Mijn contract loopt nu nog 3 jaar krijg ik nest dan ook voor € 25,00.

groet,

Peter van Ineveld