Spring naar inhoud

Foto

Nieuwe software update

#bugs #update

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp

#1 bart.oosthoek

bart.oosthoek

Nieuw lid

• Leden
  • Pip
  • 9 berichten

Geplaatst 19 September 2013 - 08:07

@Essent

Wanneer staat de nieuwe software update geplant? Bevat deze naast een oplossing betreft de fout met de maximale temperatuur ook meerdere temperatuur instellingen? Wat zijn de overige geplande verbeteringen?

@Andere forum gebruikers

Wat lijkt jullie een goede toekomstige feature voor de e-Thermostaat? Ik beging ;):

• Uitschakelen warm-houd functie van het tapwater tijdens de bespaar periode.

#2 Richard (medewerker Essent)

Richard (medewerker Essent)

Erelid

• Moderators
  • 108 berichten
  • LocatieEindhoven

Geplaatst 19 September 2013 - 12:58

Hallo bart.oosthoek,

Veranderingen in de laatste update zijn;

Automatische OpenTherm detectie verwijdert, de gebruiker dient de juiste aansluiting na installatie te kiezen. Bij geen keuze schakelt de thermostaat altijd naar aan/uit (zie nieuwe handleiding).

Bij het opstarten wordt de juiste omgevingstemperatuur weergegeven.

Optimalisatie van temperatuur meting.

Draadloze communicatie stabiliteit verbetert.

OpenTherm of AAN/UIT status wordt naar de backend verstuurd (Control Settings bit 1).

Er is op dit moment nog niet bekend wat er specifiek gaat wijzigen bij de eerstvolgende update. Je feature zal daar misschien wel in mee worden genomen . De toekomst zal dat uitwijzen.

Je kan ook rechtstreeks je vragen stellen per mail aan de Servicedesk van de E-thermostaat. Stuur dan een mail naar service@e-thermostaat.nl.

Met vriendelijke groet,

Richard

Essent Klantenservice

Webcare

#3 Leon Mols

Leon Mols

Nieuw lid

• Leden
  • Pip
  • 1 berichten

Geplaatst 20 September 2013 - 20:49

Ik ben toch bang dat er een nieuwe versie MOET komen want de app lijkt niet meer te werken onder iOS 7 met name niet op mijn iPad (3e gen). Op mijn iPhone 5 doet hij het wel. (Ook iOS 7)

#4 Willem

Willem

Nieuw lid

• Leden
  • Pip
  • 1 berichten

Geplaatst 26 September 2013 - 22:18

In een volgende update zou ik graag de volgende mogelijkheid zien: 

- Een bericht (e-mail, sms, Iphone push bericht, etc) te ontvangen zodra de kamertemperatuur onder (en evt boven) een bepaalde grens duikt en dus op een probleem kan duiden. Handig voor eigenaren van een vakantiehuis.

- Het temperatuurverloop in de App zichtbaar maken. 

Daarnaast nog een aantal algemene vragen: 

- Helaas geeft de reactie van van Richard/Essent niet echt duidelijkheid of en wanneer er een update komt. Is daar al meer over te zeggen? 

- Hoe lang zijn jullie uberhaubt nog van plan de e-thermostaat te verkopen en te ondersteunen? 

- Wordt er al aan een hele nieuwe versie van de e-thermostaat gewerkt en zo ja, wanneer komt deze uit? 

#5 Angelique (medewerker Essent)

Angelique (medewerker Essent)

Erelid

• Moderators
  • 212 berichten

Geplaatst 01 October 2013 - 08:45

Hallo Leon en Willem,

Op dit moment is het helaas nog niet duidelijk wanneer er een update komt en wat er allemaal meegenomen gaat worden in een volgende up-date.

Groet,

Angelique

#6 Bertmobiel

Bertmobiel

Nieuw lid

• Leden
  • Pip
  • 1 berichten

Geplaatst 01 October 2013 - 19:27

Hallo Angelique, Door mij wordt ook de app via een iPad gebruikt. Deze werkt nu dus niet meer. Naar mijn mening moet deze service toch snel hersteld worden. Je kunt een klant niet in het ongewisse laten over het herstel hiervan. Groet Bert

#7 Angelique (medewerker Essent)

Angelique (medewerker Essent)

Erelid

• Moderators
  • 212 berichten

Geplaatst 02 October 2013 - 11:37

Hoi Bert,

Ik begrijp dat het erg vervelend is, alleen weet ik echt niet wanneer deze up-date klaar is. Het is helaas nog even geduld hebben. Excuses.

Groet,

Angelique

#8 knutselpeter

knutselpeter

Nieuw lid

• Leden
  • Pip
  • 1 berichten

Geplaatst 06 October 2013 - 12:00

Ook op de ipad mini vertikt de app het.

Normaal als je iphone apps op een ipad draait zie je de app gewoon klein (iphone formaat) op het scherm.

Eventueel kun je dan op 2x knopje klikken zodat alles dubbelgroot te zien is, maar niet speciefiek in de ipad resolutie.

Op zich allemaal prima mee te werken zo lang er geen specifieke iPad app is.

Alleen de E-Thermostaat komt meteen 8x zo groot op het scherm van de ipad (mini) en je kunt niet schuiven en ziet een heel klein stukje van de app, waardoor en niets te "bedienen" valt.

Graag wat spoed achter een (lijkt mij) niet zo heel erg moeilijke aanpassing, zeker nu de winter weer in aantocht is zou het prettig zijn als ik de app weer normaal kan gebruiken.

Eventuele aanpassingen en vernieuwingen, meerdere mogelijkheden enz. kunnen dan wel weer bij een latere update of versie.